Ännu en liten en

Vad heter du? Hemligt jö! Marekal är en bokstavsblandning av mitt för- och efternamn.
Vad gjorde du igår kväll? Bäddade sängen med nya sängkläder, försökte plugga (tittade på Battlestar Galactica istället) och läste lite Stephen King innan jag somnade.
Vad var det sista du åt? Två hårdbrödmackor med ost, ett äpple och en kopp grönt té.
Hur är vädret hos dig just nu? Det ser rätt grått ut. Hoppas på sol och många plusgrader. Såklart.
Hårfärg? Vad heter det, rödhårig? Eller typ kopparfärgat.
Ögonfärg? Gröna ögon, med en liten brun fläck i ena ögat.
Senaste filmen du såg? Orphan. Riktigt obehaglig och en helt okej film!
Förhållande eller "one-night-stand"? FÖRHÅLLANDE! Helt klart.
Hur bor du och med vem/vilka? Jag bor tillsammans med min karl i en tvåa på femtiosju kvadrat, sedan fyra månader tillbaka.
Vad läser du för böcker just nu? Stephen Kings samlade noveller. Allt kan hända, heter samlingen.
Favoritsällskapspel? TP, lätt. Helst det vi har hemma i typ 1987's upplaga. Det är så komiskt svåra frågor.
Favoritdata/tv-spel? Sims 2, Super Mario 64, Mario Kart på Gamecube. Hehe, och Zombies Ate My Neighbors.
Kan du nudda näsan med tungan? Nej, har tränat hela livet, kan fortfarande inte. Måste nog inse att min tunga är för kort för sådana cirkuskonster.
Kan du korsa ett öga åt gången? Yes, jag är skelögdheten personifierad.
Är du romantisk? Inte direkt. Men jag kan nog om jag vill.
Skulle du själv säga att du är lycklig? Ja, absolut. Sedan har ju alla sina dagar.

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0