Ännu en

Höger- eller vänsterhänt? Högerhänt, som ungefär 90% av Sveriges befolkning (83% tydligen, googlade).
Favoritgodis? Saltlakrits. Och choklad då, såklart. Jag är ju trots allt av kvinnligt kön.
Sommarplaner?
Hoppas på jobb, småresor, en massa glass och kärlek.
Längd och vikt?
172 cm, vikten ligger mellan 50 och 55 kg.
Spelar du något instrument? Plinkar lite på gitarren, sjunger en del och försöker att lära mig piano.
Kommer du ihåg din första kärlek?
Nja, jag var fyra år gammal, han två år äldre och hette Mikael. Tror jag.
Älskar du henne/honom fortfarande?
Eh, jo, han finns ständigt i mina drömmar?!? Peddovarning där alltså! Minnet av en sexårig pojke, alltså.
Har du några homosexuella vänner? Inte direkta vännervänner, men många bekanta. Jag har alltid önskat mig en bögkompis. Får se vad jultomten kommer med i år!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Ja, möjligt är det nog.
Är du kittlig? Under fötterna, den som kittlar mig där får en fet jävla smäll.
Stjärntecken?
Vädur.
Rädd för insekter?
Nej, inte direkt. Tycker mest att dem är intressanta.
Äckligaste insekten:
Åh, vandrande pinne! Om det nu är en insekt? Vågar inte googla, för då kommer det säkert upp en massa bilder och då kommer jag att börja gråta av fasa.
Bästa bok?
Harry Potter-böckerna, hallååå?!
Skriver du dagbok? Har gjort det sedan jag var åtta år gammal, men jag verkar ha tagit ett uppehåll. Vet inte varför.
Har du någon flickvän/pojkvän?
Yes, jag har hittat mig ett riktigt praktexemplar!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
Brukade pierca mig själv här och där då jag var yngre. Mina hål i öronen har jag gjort själv. Blir det en piercing nu blir det nog i septum. Tatuering har jag redan. Ska bli fler. Vet dock inte var. Än.
Är du rädd för blod?
Inte sådär överdrivet, men ja, det kan vara obehagligt. Helst om det pumpar ut.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför?
Estetiska programmet, inriktning musik. Vet ej varför, var nog bara ung och dum. Har såklart inte fått ut så mycket av mina musikkunskaper...
Brukar du sola? Försöker, men det är tråkigt. Blir ändå aldrig brun. Är typ en ginger, så jag blir röd och fräknig istället.
Röker du? Snusar du? Snusläpp? Röker på sommaren, då och då. Snusar året om, har världens snusgrop.
Planer för kvällen? Bakade kladdkaka åt mig och karln, så det blir flott framför Battlestar Galactica. Sedan sova. IKEA imorgonbitti.


Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0