Pluggar för fullt...


Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Vem använder ens CD-spelare längre?
Vad åt du till middag senast? Hemmagjord tomatsoppa. Gött!
Använder du huvtröjor? Äger ingen för tillfället, men jag älskar huvor.
Vem var den senaste som ringde dig? Mamma, för att berätta vad nya katten sysslade med...
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det är jag övertygad om.
Tittade du på tecknat när du var liten? Liten? Jag älskar tecknat!
Hur många syskon har du? Två hela, två halva, två bonus.
Äger du några band t-shirts? Faktiskt en Placebo-tröja.
Läser du för skojs skull? Klart att jag gör.
Diskar du din egen disk? Diskmaskinen gör jobbet. Fast jag hade nog kunnat göra det bättre.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Såklart.
Vem var din favoritlärare och varför? Kjell, SO-lärare. En karl med pondus!
Vad har du för väder? Efter flera dagars regnande, haglande, snöande tittar solen fram.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Svenska och musik.
Gillar du att flyga? Nejfyfa-an.
Vilken är din favoritdrink? Mamma har lärt mig att dricka GT.
Vilken är din mammas hemstad? Kiruna.
Din pappas hemstad? Kiruna.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej.
Vilken är din favoritfrukt? Apelsin, nektarin, päron.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Ibland.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Tjugotvå år gammal. Gammal!
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Väldigt.
Tror du på liv på andra planeter? Ja, annat vore ju dumt.
Vad är du allergisk mot? Ingenting. Jag är jättefrisk.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Ja, därför undviker jag att göra det.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Albin. Gölligt.

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0