Poorpoorbananagirl



Hungrig, sugen på frukt.
En brun banan var det enda jag hittade.
Jag hatar bruna bananer.

Fan, vad synd det är om mig.

Feedback
Postat av: bitterfittan

tyvärr. kissie är nog förlorad. och ja, bruna bananer suger.

2010-04-19 @ 13:14:40
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Sandra

Oj vad jag skrattade åt detta inlägg.

Känner igen mig helt.

Är dock väldigt kass på att äta frukt, men när jag väl bestämmer mig för det har frukten antingen ändrat färg eller form helt och hållet.



Och för att svara på din kommentar så håller jag med dig helt.

Jag önskar bara att fler kunde se och reagera på vad som faktiskt pågår och bortse från alla "hippa" trender för en stund. Och för övrigt så kan de även slänga bort alla kassa "argument" om "vi har alltid ätit kött/burit päls /päls är snyggt".

2010-04-20 @ 14:42:24
URL: http://sandorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0