Lista

1. Jag har insett att kaffe smakar skit när tänderna är nyborstade.
2. Jag lyssnar på min karl som tjuter när han spelar Fall Out 3.
3. Jag pratar bara massa skit. På norrländska.
4. Jag tycker om att det är lördag.
5. Min bästa vän är en panda på tjugo år. Sönderkramad. Stoppad med bomull.
6. Min första riktiga kyss var mest bara på skoj.
8. Jag avskyr när folk frågar WAZZUP?! Vad svarar man?
9. Kärleken är fin när den är välfungerande. I annat fall gör den ont, så ont.
11. Jag gillar att pyssla. Någonting jag gör för sällan.
12. Jag kommer aldrig att hoppa bungy jump. Jag dör hellre.
13. Jag är hemligt förälskad i Hit-Girl. Eller egentligen i hennes skills.
14. Sist jag grät var inte väldigt längesedan. Jag är så känslig.
15. Min mobiltelefon sjunger på sista versen.
16. När jag vaknar på morgonen får jag lite ångest.
17. Innan jag går och lägger mig pussar jag min karl.
18. Just nu tänker jag på mat. Vad blir det till middag?
19. Bebisar är mysiga och luktar gott. Ibland glada. Ibland ledsna.
20. Idag har jag inte alls gjort någon nytta. Tänker att det får bli en senare fråga.
21. I kväll ska jag förhoppningsvis fortsätta kolla Battlestar Galactica med honey.
22. I morgon kommer jag plugga som fan. Måste!
23. Jag vill verkligen köpa nya sängkläder.

Feedback
Postat av: emelie

VILL DU BLI VECKANS BLOGG?:D

gå in på http://twenie.blogg.se



fin blogg du har:)

2010-04-17 @ 22:32:02
URL: http://twenie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0