Idioti

Efter många arga minuter har vi äntligen fått upp vår nya ram på väggen. Igår mätte jag ut precis vart skruvarna skulle sättas. Så idag borrade min karl hål och vi skruvade in skruvarna i väggen. Såklart hade jag mätt en hel jävla centimeter fel. Fan, vad arg jag blev. Det är så typiskt att ingenting kan fungera på en gång, utan man måste hinna bli förbannad först. Jaja, det var bara att mäta om. Så, karln borrade nya hål och vi skruvade i skruvarna och - NÄHÄ, tre mm fel. Endast tre idiotiska mm! Jag hade sådan jävla lust att slänga ramhelvetet i golvet.

Nu är det i alla fall fixat och klart. Vi lyckades väl med nöd och näppe få skruvarna att passa i tavelhålen, och nu verkar ramen sitta som en smäck på väggen. Kan hända att det till och med blir problem att få ner den därifrån ifall vi flyttar... Men bättre att den sitter hårt än löst. Vill inte riskera att få en kilotung ram mitt i skallen när jag ligger och får min skönhetssömn.


Här är den! Jävlig, pubertetsstinn
och alldeles alldeles underbar.

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0