08.05

Lördagmorgon och jag har varit ute och sprungit en timme. Say what?! En annan konstig grej jag har att berätta är att jag slutat snusa. Say whatwhat?! Fick något ryck i måndags, och bestämde mig för att det fan fick vara nog. Jag har snusat lika många år som lillebror Teo är gammal! Och han börjat fasen att bli gammal på riktigt!
Känns gött att sluta, fuskar lite med någon fejksnus om dagen, men bättre några sådana än vanlig snus.


Feedback
Postat av: kim eva mamma birger

Nu sätter vi in en snus o motionerar med skotern till Kängsön!! Men håll i gång du gumman tycker vi alla! Pöss

2012-03-17 @ 13:07:02
Postat av: Fammo

Men Grattis Märta som slutat med snuset Jag håller också på att sluta för min magen är nu som ett russin. Kul att se din blogg du känns så nära Tärendö. Kram Fammo

2012-03-17 @ 14:15:47
Postat av: G

Döktig Märta! :D Heja heja! Man längtar till Bono blir äldre så man kan ta med honom ut i joggingspåret :)

2012-03-17 @ 15:46:40
URL: http://picturesofhome.blogg.se/
Postat av: Märta

Kimevamammabirger: Låter gött! Får nästan för mig att ni hånar min nya livsstil. ;)



Fammo: Du också?! Vi får peppa varandra, fammo! Min mage är också helt åt helsike. Kul att du hittat min blogg! Du får också börja blogga så jag kan hänga med vad som händer i ditt och Kurtans liv. Kram!



G: Och jag längtar tills du inser att södra Sverige är lite bättre än norra och flyttar till samma stad som mig, så vi kan göra alla tråkiga saker tillsammans!

2012-03-17 @ 20:38:23
URL: http://marekal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0