Julen är räddad!

Bokade hemresa igår, så iår åker jag hem till norr över jul! En hel vecka kommer att tillbringas i (förhoppningsvis) snötäckta Norrbotten. Ska träffa familj och släkt, äta så jävla mycket att jag måste köpa nya jeans på mellandagsrean, dejtas med Cecilia, träffa mammas nya katt Uno, ta promenader på vägar jag så väl känner, inte äta gul snö, , och Johanna Mangi Sundgren - jag hoppas (för din egen skull) att du är hemma i Luleå då, du också!

Feedback
Postat av: Johanna

OJ, snacka om PÅHÅPP hära då!! Tappade ju bingopennan under gungstolen och Satte mina mandelbiskvier i halsen en fredagskväll som denna..(Halloween dessutom!) Jag lovar, jag ska göra allt i min makt för att försöka arrangera en luleåtripp så vi kan ses. Det hade varit PÅ TIDEN. <3<3<3

2011-10-28 @ 23:14:05
URL: http://jeayms.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha. och här åker man till kiruna för att få miljöombyte under julen. Då kommer du hem! Nä, jag får sätta mig på tåget ner till er istället efter årskiftet. Då får jag mer miljöombyte. Far

2011-10-29 @ 20:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0