Small talk

Det är dåligt med jobb nu. Inga tider under hela veckan, än så länge. Det är svårt att njuta av ofrivillig ledighet. Tänkte köra en riktig rensar- och städardag idag. Liksom göra lite nytta i mitt liv. Allting känns så mycket enklare och trevligare när hemmet är rent och skinande. Kylskåpet är nu städat - men nu är motivationen helt spårlöst försvunnen! Och sedan blev jag supersugen på Mango Chutney, såg att vi hade en oöppnad burk i kylen, då jag rensade bland provianten. Så nu kan jag inte tänka på mycket annat än en god Chutney-gryta.


Well, enough with the small talk. Dags för mig att få ordning på hemmet. Och väcka Martin genom att slänga katta på'na. Den är kul!

Feedback
Postat av: G

Haha jag vill också ha en flygande iris! :D Kasta hit'na!

2011-11-16 @ 06:57:48
URL: http://picturesofhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0