WTF?!

Kul. Jag har antingen lyckats tvätta en toalettpappersrulle tillsammans med tvätten, eller så har det hänt något konstigt med avloppssystemet sedan vi hade stopp (stock?) i toaletten. Jag hoppas som fan att det går att tvätta bort allt pappersludd från kläderna, för ALLA mina underkläder finns i den tvätthögen (går runt i Martins kallingar).

Update: Okej, mitt humör är inte på topp. Nu är det stopp i avloppet och alltså vatten runt hela badrumsgolvet. Dessutom är min nya mobil på villovägar med posten, så jag kommer inte att ha den i min hand förrän tidigast imorgon. VEM är det som vill testa mitt tålamod?

Feedback
Postat av: emma

jobbigt! äre martin eller du som skitit stopp i toan? ;P

2011-05-30 @ 18:17:39
Postat av: farsan

1 Ni måste rensa luddfiltret i tvättmaskinen. 2 Ring fastighetsskötarn. Om det är skitstopp så kan du prova hälla en hink vatten snabbt ner i kröken.

2011-05-30 @ 19:15:35
Postat av: Johanna

Haha Emma! Ja ring för fan. Jag hoppas att ni har en hemförsäkring om det blir vattenskadat?!

2011-05-30 @ 20:37:56
URL: http://screambreakthesilence.blogg.se/
Postat av: Märta

Emma: Man skulle ju kunna tro att det var jag, men det handlade bara om en massa toapapper!



Pappa: 1. Vart sitter luftfiltret? 2. Vi har ringt och jouren kom och fixade, snabbt som fan gick det. Han hade den största sugproppen jag sett! Önskar mig en likadan i julklapp. :)



Johanna: Äh, hela golvet är ju av vattentåligt material, och dessutom har vi ju kakel, så det är ingen fara tror jag. Värre var det väl med kläderna. De är helt vita och luddiga av papper. :S

2011-05-30 @ 22:20:11
URL: http://marekal.blogg.se/
Postat av: G

Fan vad jobbigt! Jag har också råkat tvätta mina kläder med okänd mängd toapapper en gång, tror att det var lite i någon ficka, men kläderna var ju helt luddiga efteråt. Men tvätta en gång till! Annars har du en bra ursäkt till att shoppa nya ^^

2011-05-31 @ 08:16:02
URL: http://picturesofhome.blogg.se/
Postat av: farsan

luddfiltret

2011-06-01 @ 17:36:58
Postat av: Märta

Pappa: Menade luddfiltret! Vart sitter detta luddfilter? Har sett en lucka, men får inte upp den. :(

2011-06-01 @ 18:18:15
URL: http://marekal.blogg.se/
Postat av: farsan

Det brukar vara en liten lucka i nedre delen av maskinen. Peta upp. öppna vridet eller vad det nu gömmer sig bakom luckan och hej vad gegg du kommer att hitta. puss

2011-06-02 @ 20:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0