Jobba och jobba och jobba och glass

Har i flera dagar tänkt på att jag borde uppdatera bloggen, men varje gång jag öppnat ett nytt fönster för att börja skriva har det bara POFF blivit svart och tomt i huvudet. Jag har verkligen ingenting att komma med! Jag jobbar. Och jobbar. Och jobbar, och jobbar, och jobbar. Jag jobbar. Bara. Hinner inte leva. Typ lite så känns det. Låter lite hemskt, det är jag medveten om. Men jag ska berätta för er att det inte alls är hemskt. Det är faktiskt fantastiskt roligt! Trivs som fisken i vattnet, som korna på ängen, som pumlorna i julgranen, som kuken i fi... Nä, men ni fattar - jag har kul på jobbet!

På måndag kommer mamma och B. Hur kul som helst! Är ledig lagom till de kommer på besök, så vi ska hitta på en massa somriga äventyr. Glass är det jag tänker på.



Det...var väl det, då. Adjö.


Feedback
Postat av: Mams

B håller just nu för öronen o säger uuuuuuuu ;))

2011-07-14 @ 08:53:14
Postat av: Märta

Ha! Kände att det var min tur att genera er! Men nu är det över, inga fler genanta stunder, ni ska hålla er i skinnet när ni kommer och hälsar på. Munnen stängd, så att säga! ;)

2011-07-14 @ 12:24:21
URL: http://marekal.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du måste lägga upp en jädra massa bilder på kissen sen. Såg en glimt av den på Fejjan och vilken hårboll ni får hem. Precis i min smak. Söt!

2011-07-28 @ 14:02:15
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0