Skönheten

Hoppas alla mina läsare (alla fyra - Emma, Johanna, pappa och Simon) haft en underbar jul! Det har jag. Dock har jag förlagt min himla USB-kabel till mobilen (alltså, varför skickar de inte med typ fem stycken när man köper produkten? Den där jävla kabeln försvinner ju alltid!) så några bilder från min jul får ni tyvärr inte idag. Dock kan ni få beskåda 2004:as version av Märta. Min julklapp till er! Sådan skönhet, sådan skönhet...




Feedback
Postat av: Anonym

Var det då ni var på mongoläger?

Far

2012-01-02 @ 17:55:38
Postat av: emma

jaså du har varit på mongoläger? coolt!

2012-01-02 @ 19:54:07
Postat av: Märta

Tack pappa! Tack! Jo, man skulle ju kunna tro så. Herregud, varför tvingade du inte mig att fixa till det där liket på mitt huvud, kallat hår?

2012-01-02 @ 20:08:30
URL: http://marekal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0