Söndagsbloggning

Dags att peppa för en ny arbetsför vecka. Håller mina tummar extra hårt för att nästkommande vecka inte blir lika grå och deppig som denna varit. Hoppas på lite sol. Om en vecka kommer min mamma och hennes karl hit! Ska bli så himla kul, första gången mamma hälsar på. Pappa, nu är det bara du kvar - känn ingen press. Hehe.


Igår var Martin på kravall med sina grabz. Någonting säger mig att det bjöds lite väl frikostigt på dricka då han under hemgång lyckades 1. paja sin nya cykel 2. ramla och skrapa upp handen 3. tappa bort sitt cykellås. Det roligaste var att han 4. lyckades falla handlöst ur sängen när han kom hem och lade sig.

Imorse kände jag mig jävligt nöjd med att jag inte följde med på festligheterna igår. Jag vaknade pigg och glad, utan ett dödligt sug efter flottig pizza och tio liter vatten. Det är skönt att få skratta karln sin i ansiktet ibland. Helst när karln ligger kring golvet och krälar på grund av pangbakfylla.


Nåväl, nu är det dags för mig att ta kväll. Befinner mig i matkoma efter spagetti och köttfärssås och vinägerchips och Marabou Non Stop. Att man kan äta så mycket som jag gjort ikväll, utan att spricka, är svårt att förstå. Uh.

Feedback
Postat av: emma

hahaha :)

2010-10-25 @ 07:46:20
Postat av: Mams

Hahahaha, alltså Martin! :))

2010-10-25 @ 16:55:46
Postat av: Mams

Hahahahaha! Alltså Martiiin! :))

2010-10-25 @ 16:56:44
Postat av: Anonym

Martin, varannan vatten! Inte vatten varannan dag.

en som vet hur det är att ligga och gråta på toagolvet.....

svärfar

2010-10-25 @ 18:23:03
Postat av: Märta svarar:

Haha, ja, Martin är för tokig ibland!



Pappa: Haha! Jag ska visa Martin dina råd!

2010-10-25 @ 21:18:10
URL: http://marekal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0