Sol och måndag

Solen lyser faktiskt idag, min önskan om bättre väder slog in! Nu ska jag kanske inte säga för mycket om det fina höstvädret, vädret har alltid en tendens att retas med mig då jag pratar om det för högt. Men, sol idag alltså, så himla skönt.

Jag ska snart dra på mig vinterjackan och gå in mot stan och arbetsförmedlingen, sedan ska jag ta mig en tur förbi Myrorna tänkte jag. Är på jakt efter lite fina femtiotalsgrejer. När mamma och hennes karl kommer ska jag tvinga med dem på loppisar, jag ska fan hitta en stringhylla för billig peng (inte det lättaste). Femtiotal alltså, fan vad fint det är! Den här köper jag så fort jag får ett jobb:


Feedback
Postat av: G

Åååh jag vill också ha den där! Du, blocket.se är inte så dumt! Stringhyllor menar jag!. Jag hittade den där på blocket också! :)

2010-10-25 @ 17:32:44
URL: http://picturesofhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0