Kortspel, tittut och illusioner

Dagen har nått sitt slut. Ikväll har det spelats kort med mamma. Hon vann BÅDA gångerna. Inte ens när hennes kära dotter kommer upp till norr från söder kan hon lägga sig och spela dåligt. Nejnej, hon bara MÅSTE briljera.
Äh, jag tar henne i kortspel imorgon. DÅ jävlar ska hon få se på poäng! Poängen kommer att regna ner från himlen och hon kommer att känna sig otroligt besegrad.

I övrigt har det varit en alldeles för lång dag. Verkligen ett segt gäng jag haft att göra med idag. Själv har jag väl inte heller varit allför social. Man blir trött av att åka tåg. Men katten fick jag igång lite nu ikväll. Vi lekte typ tittut,  och han var någorlunda busig fram tills att han bara rann ut på golvet som en pöl och somnade.

Imorgon kommer min syster också hit till mamma. Ska bli så sjukt kul att träffa henne! Vi har redan bestämt vår huvudaktivitet - The Sims 2. Hon med sin laptop, jag med min. Och i soffan ska vi sitta hela dagen lång och bilda familjer, bygga lyxvillor och skapa alla dessa illusioner om perfekta liv med perfekta barn och felfria trädgårdar.



Adios.

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0