KBT för mig

Jag är världens klantigaste. Skulle boka biobiljetter till imorgon och lyckades självklart med boka dem till ikväll. 280 spänn åt helvete. Har värsta telefonskräcken någonsin, så jag vågar inte ens ringa för att återköpa dem. Och Martin vägrar hjälpa mig. Seriöst, jag förlorar hellre 280 spänn på ingenting än att ringa och kanske få det fixat. Gud, hur mycket terapi behöver jag egentligen? Borde kanske även spärras in på psyket. KBT-terapi låter rimligt iaf. He. He. Fuck. Off.

Feedback
Postat av: G

Alltså bara gör det! Ju oftare du ser till att faktiskt ringa desto lättare blir det. Men någon gång måste man ju börja, och det lär ju inte bli bättre med åren. Så skynda dig och gör det innan du blir för gammal och för paranoid! :* Tänk på mig, jag ska ringa upp en kennel och diskutera valp-planer!!! Jääättenervöst!!! För dom kan ju faktiskt tycka att man inte är en bra person för att ha en av deras hundar, så det är nästan som en arbetsintervju!!

2011-05-19 @ 19:20:01
URL: http://picturesofhome.blogg.se/
Postat av: G

Men det är ju bara att du säger "Hej, jag undrar om det är möjligt att få göra ett byte på mina biobiljetter, för jag råkade köpa för fel datum." Och om dom frågar efter dina uppgifter är det ju bara att säga dom. Du säger varför du ringer och resten sköter ju dom! Du är kunden, det är deras jobb att serva dig.

2011-05-19 @ 20:43:52
URL: http://picturesofhome.blogg.se/
Postat av: emma

kom igen nu! du fixar det för tusan!

2011-05-19 @ 21:01:17
Postat av: farsan

kom igen!

2011-05-19 @ 21:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0