I måndags...

...fick jag en jacka av Martin. Han är fin han, den där Martin.

...klippte jag mitt hår, helt själv.


Feedback
Postat av: Johanna

Jackan är verkligen skitfin. Och håret också för den delen!

2011-05-04 @ 12:15:20
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/
Postat av: emma

jävlar vilken fin jacka! vart köpte han den? och FAN vad SNYGG du blev i skallen! passar dig UTMÄRKT! High five för axelkort hår! :)

2011-05-04 @ 13:33:22
Postat av: Märta

Ja, han har bra smak, denna där! Monki, typ halva priset på alla höst- och vårjackor. Iaf de som hängt där länge. :P Tack! Funderar på att ta ytterligare några centimeter, vill liksom att håret ska stanna vid axlarna och inte lägga sig ovanpå dem. Men vi får se när jag vågar, tar sådan tid och det kan bli så fel också när man klipper sig själv. :)

2011-05-04 @ 14:23:48
URL: http://marekal.blogg.se/
Postat av: emma

eh våga! jag kan våga göra det på dig! om du vågar? :)

2011-05-04 @ 15:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0