Snöfall = Märtafall

Det snöar. Igen. För två veckor sedan syntes gräset och asfalten. Nu är det bara vitt, vitt överallt. Vitt är en jävligt trist färg. Tråkigast och fulast då den ramlar ner från himlen och egoistiskt och girigt täcker allting som är vackert. Men, detta är trots allt Sverige och det är ännu bara februari. Snö är någonting man får räkna med. Att jag levt i tjugoett år och fortfarande inte insett detta faktum är ju faktiskt ganska upprörande. Men ändå, snöfall är fan deprimerande.


Hehehe. Sådärja! Nu känns dagen lite lättare att uthärda!

Feedback
Postat av: emma

jag tycker att det är fint när det är snö överallt på vintern! :) skit tråkigt med en vinter utan vitt, right? :)

2011-02-18 @ 15:42:19
Postat av: emma

har du läst mitt sms? :) ska vi ta en tripp på stan på lördag?

2011-02-21 @ 21:26:43
Postat av: emma

har du läst mitt sms? :) ska vi ta en tripp på stan på lördag?

2011-02-21 @ 21:27:34
Postat av: emma

det ekar uppdatering på denna blogg!

2011-02-25 @ 14:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0