Lårdawg

Godmorgon, bloggisen! Gud, vad skönt med helg! Trots att jag jobbar typ hela tiden vet min kropp ändå att det är lördag idag, spritter lite och vill dansa. Värre är det med mitt huvud, har gnisslat tänder hela natten. Måste gå till tandläkaren och skaffa bettskena. En skena går dock på typ tvåtusen spänn. Inte direkt någonting jag har råd med (eller ens lust att slänga pengar på, jag är ju sugen på ett nytt matbord och fina kläder).

Igår var en riktigt skitdag för min del. För det första kom jag nästan försent till jobbet (gudbevaremäh, att komma sent är det värsta jag vet, finns ingenting som stressar upp mig så mycket som att veta att man bara har en endaste minut på sig att förflytta sig tre kilometer). För det andra fick jag någon konstig sjukkänsla i kroppen, som höll i sig i flera timmar (typ feber, fast inte varm, men väldigt matt och yr), och redan innan klockan elva på förmiddagen lyckades jag göra jättefel i kassan, vilket självklart gjorde att jag fortsatte min dag med att göra felfelfel.

Nåväl, jobbet kallar. Och ikväll blir det öl.

Feedback
Postat av: emma

vad duktig du är som jobbar och står i! :) skaffa frisktandvårds försäkring (jag tror att det heter så) :P jag vill sees snart! :) puss

2011-02-05 @ 10:19:36
Postat av: Simon Gustafsson

Jag har också bettskena :) Första nätterna är pissjobbiga, man spottar ut den i sömnen. Men efter typ några dagar vänjer man sig och den blir typ mysig ;)

2011-02-05 @ 12:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0