Livet, livet, livet

Idag ska jag jobba. Har varit ledig i princip hela veckan. Det känns sådär, att jobba. Vill helst ligga hemma och gråta ögonen ur mig och sucka åt livet, men herregud, så kan man ju inte ha det! Har i alla fall en jäkligt god matlåda idag, alltid någonting att glädjas åt. Och ikväll ska det drickas vin hos Johanna, även det någonting att glädjas åt.


Jag idag. Gud, vilken jäkla surmin!
Berätta ett skämt, och få mig att skratta!

Feedback
Postat av: Johanna

- Varför äter blondiner bönor på lördag?

- Så att de kan ta bubbelbad på söndag!

(Inte så kul jag vet)



Vad är en mil långt och luktar fisk? Tjejmilen.

(Så jävla dåligt)



Men en rolig sak som jag skrattade åt i veckan var en sann grej som en kille i min klass berättade om. Det finns på allvar en ostbutik i Flen som heter Flens Ost. Han hade fotograferat butiken. Vad tänkte butikens ägare när han valde namn liksom?

2011-04-02 @ 11:01:05
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag insåg precis att jag är så jävla buskis. Pinsamt!

2011-04-02 @ 11:02:09
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/
Postat av: emma

vilken söt bild!



här kommer skämt:



skämt nr 1:

En blondin kommer hem och berättar för sin mamma att hon är gravid.

- Hur kunde detta hända? frågade mamman argt.

- Det var ett skolprojekt om livets mirakel, svarade blondinen.

Mamman:

- VEM är pappan?

Blondinen:

- Vet inte, det var ett grupparbete...



skämt nr 2:

Dottern frågar sin mamma vad hon önskar sig i julklapp.

Mamman svarar:

- Snälla barn.

Dottern:

- Jippi, jag ska få ett syskon!



Ps nr 1. gå in på min blogg för att se två ännu bättre skämt! Ds nr 1. Ps nr 2. hoppas du fick dig ett skratt! Ds nr 2.



2011-04-02 @ 11:05:29
Postat av: farsan

Hörde om ett aprilskämt för några år sedan som en tidning uppe i norr gick ut med: -"Man har hittat guld i skidbacken nu när snön tinat bort".

Efter några timmar ringde en person till redaktionen.-"Det är fullt med folk i skidbacken och gräver i marken".

En reporter och en fotograf kastade sig i bilen och for iväg för att få ett fett scoop. När dom kom fram var det helt öde på anläggningen. hehe

medel och motmedel.

2011-04-02 @ 15:29:15
Postat av: Mams

Men Haaallllå! Du gillar ju int ens vin! Köper öl till hemkomst puss <3

2011-04-02 @ 18:43:36
Postat av: Mamsh

Tjohi (Mormor uttryck! <3)

Komer i håg appropå "snälla barn"! Jag, jätte sjuk, (innan jag hamnade 6 veckor på lassa år-94).Pappa Ante försökta muntra upp oss alla o placxerade er i en jättekartong på min fölsedag...ni har en bra far!! Jag låg i sängen helt förbi o ni kröp ur en stor kartong på min födelsedag " föreställande tre snälla barn....sen var ni typ pest resten hihihihi älskar o saknar DIG Nu!

2011-04-02 @ 18:55:03
Postat av: Mams

Har typ druckit tre glas rödvin nu efter en stääddag mos mommmo....vill att du ska va hääääär!!

2011-04-02 @ 19:00:13
Postat av: G

Haha vilka roliga fyllemeddelanden du fått av vår kära mor! Jag kommer faktiskt ihåg när vi blev burna i kartongen den där dagen :)

2011-04-04 @ 20:27:08
URL: http://picturesofhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0