Mesen

Jag har sådan lust att klaga på en viss facebookstatus just nu, det kliar i fingrarna, men jag låter bli. Jag är trots allt en väldigt mesig person som avskyr konfrontationer, oavsett vilka IQ-befriade nötter som konfronterar mig. Så jag vågar inte. Men ni ska veta att jag vill! Åååhåhå, vad jag vill! Hatar att alltid vara mesen.


Ikväll har vi tvättat. Typ hela sommarens tvätt. I botten på tvättkorgen hittade jag en tröja som jag saknat hela sommaren. Heh. Heeeh.
Konstigt nog fanns det ingenting som tydde på liv och vegetation i vår tvättkorg...

Feedback
Postat av: Johana

Man blir ju lite nyfiken på vad det skulle kunna vara:) Haha på tal om det andra inlägget så såg jag också det programmet på tv tablån . Jag trodde att det var ett skämt men det var det väl antagligen också. Jag antar att det hade nåt med plastikoperationer att göra?

2010-09-23 @ 07:49:00
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0