Vinterlängtan

Vår lägenhet är så kall idag. Jag går runt i tjocksockar inomhus, men ändå fryser jag om fötterna. Jobbigt är det, att gå runt och huttra inomhus.

Trots den nuvarande kylan (fan, vilken kall höst det här är!) längtar jag ändå litelitelite till vintern. Tjocka jackor, varma skor, mössor, stora halsdukar, vackra vantar, varm choklad efter en kall promenad, tända ljus och filmmys i mörkret, läsa böcker medan snöflingorna faller utanför fönstret... Nu blev jag så uppspelt att jag typ dreglar.


Dags för mig att återgå till dagens sysslor. Sedan ska jag gå och handla, för ikväll ska vi fan baka cheesecake!


Sjuk bild.

Feedback
Postat av: emma

åh! jag vill baka cheesecake :)

2010-09-21 @ 18:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0