Tråkkoma

Dgas att vakna upp upp dagens tråkkoma (jobbsökande samt komplicerat fix med arbetsförmedlingen) och istället påbörja kvällen med matlagning. Spagetti och broccolisås med ädelost står på dagens meny. Snabbt och jävligt gott. Jag får nästan för mig att min karl blir lite mer kär i mig när jag lagar denna maträtt. Han göttar sig och mumsar som en liten bebis som just lärt sig att hålla i sin nappflaska och tittar på mig med tindrande ögon...


...okej, överdrift från min sida. Men han gillar maträtten, det tindrar liiite i hans ögon när han äter.

Feedback
Postat av: emma

haha :) det där lät gott!

2010-09-28 @ 18:21:32
Postat av: Simon Gustafsson

Recept tack!

2010-09-28 @ 19:40:15
Postat av: Märta svarar:

Emma: Skitgott! Laga hemma!



Simon: Givet! Bjud nu Emma på en järnrik middag!

2010-09-28 @ 23:51:00
URL: http://marekal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0