Onsdag

Jag är sjuk. Igen. Och det gör mig lite ledsen, nedstämd. Jag känner mig trött, matt och min hals river, hostan fortsätter. Klart att jag blir nedstämd! Jag var ju precis sjuk, och så blir jag det igen. Det finns ingenting kul i det, att vara sjuk dag efter dag i flera veckor.

Det bästa med idag är dock att vi ska äta lasagne till middag. Nadims skitgoda lasagne. Har tänkt på den mycket sedan han gjorde den i fredags, så nu är det min och min karls tur att försöka oss på den. Spenat, soltorkade tomater, fetaost, keso... M-M-MMM, det bara rinner dreggel!

Feedback
Postat av: emma

stackare! det tar ett tag innan sånt försvinner ibland om man har otur! :( oj jisses, det där lär gött! :D

2010-09-15 @ 14:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0