Bloggtorka

Hur gammal är du om fem år? Tjugosex år gammal.
Hur lång är du? Mitt huvud befinner sig etthundrasjuttiotvå centimeter ovanför marken.
Vilken var den senaste film du såg? Den nya versionen av Terror på Elm Street. Skitkass.
Vem ringde du senast? Min lilla lillebror som var lite för upptagen med annat än att prata med sin underbara syster.
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Skicka sms. Det känns inte så utlämnande.
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Separerade sedan evigheter tillbaka.
När såg du senast din mamma? I juni. Längesedan med andra ord. *gråta*
När såg du senast din pappa? I juni. Längesedan med andra ord. *gråta*
Vilken är din favoritplats? Vår lägenhet, när det är nystädad samt hemma i norr med mamma och pappa och morfar och syskon.
Vad skrämde dig som barn? Döden. Fortfarande är det döden som skrämmer mig mest.
Vem fick dig att skratta senast? Förmodligen min karl. Han är knäpp i huvudet.
Är du för ung för att äga vinylskivor? Jag är uppväxt med vinylmusik. Frågan är väl hur man kan vara för ung för att äga en vinylskiva? Stupid!
Sover du med eller utan kläder på dig? Älskar pyjamas. Men who the fuck cares?
Hur många kuddar har du i sängen? Tre, och återigen - Who the fuck cares?
Har du någon gång spytt på fyllan? Nej. Det borde jag lägga in i mitt CV.
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota!
Är du social? Nejnejnej, jag är blyg och ganska socialt efterbliven.
Tycker du om kinamat? Ibland. Oftast är jag inte alls sugen på kinamat.
Tycker du om kaffe? Med mjölk, ja!
Föredrar du havet eller en pool? Havet. Jag finner vissa svårigheter med att åka båt i pool.
Vad spenderar du helst pengar på? Inredningsprylar. Eller typ god frukt.
Äger du dyra smycken? Alla mina smycken är köpta på rea.
Vad har du för ringsignal? Caribo - Odessa
Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma hos mamma, innan middag hos morfar.
Vilken var den senaste bok du läste? Ruinerna av Scott Smith. Helt okej bok, obehaglig som fan.
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En inköpslista till gårdagens IKEA-tripp. Självklart glömde jag lappen hemma på köksbordet och kom hem utan det viktigaste.
När var du i kyrkan senast? Ingen aning. Jag har länge tänkt att jag borde besöka Linköpings domkyrka för en liten titt, men inte kommit längre än till tanken.
Vad ska du göra nu? Kanske bajsa, dricka lite kaffe, ta en snus, njuta av att söndagen snart är över, titta på film. Sedan ska jag däcka i sängen och sova dåligt på grund av våra jävligt knöliga kuddar.

Feedback
Postat av: emma

haha dumma kuddar!! :)

2010-10-03 @ 20:54:51
Postat av: Anonym

Aldrig spytt på fyllan! Då brås du inte på mig. Fast jag spyr mest dagen efteråt, förmodligen av spritångest. Det är därför jag numera bara dricker medan jag är nykter.

far

2010-10-04 @ 09:18:32
Postat av: Märta svarar:

Emma: Ja, jäkla skit att jag glömde listan hemma. Hade jag inte gjort det hade jag sovit ljuvligt inatt.



Pappa: Haha, en redig merit va? Jag tror faktiskt att jag fått bakismåendet efter dig, för jag mår alltid skitdåligt efter en utekväll, därför dricker jag inte alls mycket numera när jag går ut. Hatar att vara bakis! Det låter alltid så kul när du säger "drick medan du är nykter", för jag får det alltid till att du menar att man ska dricka när man är nykter (alltså så att man aldrig ska förbli nykter). :D Fast jag kör på ditt motto så som du menar det och det fungerar väldigt fint!

2010-10-04 @ 14:35:22
URL: http://marekal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0