Recept: Schweizernötkräm

Denna lördag har jag känt mig så huslig. Till middag blev det gryta (som blev jäkligt god, tack Department of Eagles för den kärlek ni gav mig under min matlagning), och efter det har jag pillrat ihop en efterrätt så god att smaklökarna nästan trillar ur munnen på mig i ren eufori. Här får ni receptet som är hämtat från norrmejeriers hemsida. (Där finns hur mycket gott som helst, tips!)



Mmm, bajs med bitar. (Så jävla omogen, men hitta ett mer perfekt tillfälle liksom!)


Feedback
Postat av: emma

du det där lätt gott!! :D

2010-10-17 @ 00:49:43
Postat av: Manda

Emma, menar du bajset eller själva desserten? Hahah jag var tvuuungen!



Bajshumor FTW!

2010-10-17 @ 12:37:54
URL: http://dokiminkxmanda.blogg.se/
Postat av: Märta svarar:

Manda: Emma menar helt klart bajset! Hon suktar så efter en skål bajs med bitar!



Bajshumor är GUD!

2010-10-17 @ 13:05:24
URL: http://marekal.blogg.se/
Postat av: emma

HAHA vaaa?! jag ääälskar bajs :)

2010-10-17 @ 16:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0