Snöhelvete

Mina ben bara värker och värker och värker. Jag har helt fel skor på mig på jobbet. Att Converse inte är det optimala alternativet till en arbetssko har jag nu märkt. Ajajaj. Ledig imorgon, blir faktiskt riktigt skönt att få vila upp benhinnorna och höftkulorna, hålla tummarna för att snön smälter bort innan fredag då det återigen är dags för en arbetsdag. Det var ingen barnlek att cykla till jobbet idag. Snöhelvete. Tänkte ett tag att jag borde kasta cykeln åt helvete, sätta mig i snömodden och stortjuta av ren ilska. Blev liksom tvungen att sedan påminna mig om att jag är tjugoett, och inte tre år gammal. Tusan alltså. Ibland hade det bara varit så skönt att få bete sig som en snorunge utan att sedan behöva skämmas för sitt beteende.


Feedback
Postat av: emma

haha typ sådär kände jag när jag bar hem tre kassar enda från coop och hem! fy vad hemskt :O

2010-11-11 @ 19:02:55
Postat av: Anonym

ska jag skicka ner skidorna?far

2010-11-11 @ 20:36:14
Postat av: G

Du borde typ skaffa såna här RYN skor. Supersupersköna! Jag ska spara till ett par såna :) (du vet såna där med rund fot under, fula som fan men underbara för hållningen och fötterna!) Eller investera i ett par foppisar.

2010-11-12 @ 11:37:07
URL: http://picturesofhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0