Skitidioter

Jag är så jävla förbannad på dessa jävla skitidioter som har som arbete att ploga vägarna. Ploga då för helvete! Ut med er! Sätt er i traktorn! Skotta! Ploga! Det går inte att ta en lång jävla sovmorgon en dag som denna, då det typ bokstavligt talat snöar lappvantar. Hemma i Luleå skottas det för fan hela natten och vi har inte problemet med folk som dagligen kör av vägarna, inte på samma sätt som här i södra Sverige, då snön börjar att falla. Det beror på att vägarna hemma i norr är P-L-O-G-A-D-E! PLOOOOGADE!!!

Ut och ploga då för fan! Helvete. UT!

Feedback
Postat av: Anonym

Det kanske inte finns någon som har det arbetet där i södern.Det kanske inte finns någon "snösväng". Eller är snön extra agressiv söderut?far

2010-11-28 @ 20:51:37
Postat av: Johanna

Jag förstår din frustration! Jag tror dock att det är mest privatpersoner (som egentligen har andra yrken) som hyrs in och får skotta när det blir snökaos. Och så tror jag inte att Linköping lägger så fasligt mycket pengar på det så det finns väl helt enkelt inga resurser. MEN som sagt, jag är på din sida. Borde de inte ha lärt sig av förra vintern liksom? Idioter! Kanske är samma personer som styr SJ?

2010-11-28 @ 21:19:05
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/
Postat av: emma

du får lära dem veta hut!

2010-11-29 @ 16:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0