Life

Kvällen igår började med att jag tappade bort mitt huvud påväg mot Emma. Mitt lokalsinne är pinsamt. Nästan så illa att man inte ens får lov att kalla det lokalsinne. Efter att hon kom och mötte mig fortsatte kvällen hemma hos Emma med (i mitt fall) ett halvt glas vin (vin är inte direkt min stora last), berättelser om det förflutna och Lips. Mycket trevligt. Sedan begav vi oss mot stan för att möta upp Johanny och hennes kompis Martin för några timmar på krogen. Mycket trevligt, mycket skratt...

...och sedan dansade vi till stängning. Åh, älskar verkligen att dansa till dunkadunka och bara strunta i hur man för sig! Livets nektar!

Feedback
Postat av: emma

we rocked FAT!

2010-11-14 @ 15:14:43
Postat av: G

Snart, i morgon komer dom upp :) Det tog ett tag innan vi fick ner madrasserna i sängramen, det var ju lockande att ha dom kvar i vardagsrummet så att man kunde ligga och titta på tv därinne ;)

2010-11-14 @ 19:32:31
URL: http://picturesofhome.blogg.se/
Postat av: Anonym

Orienteringkurs med pappa kanske? När kommer du upp nästa gång? far

2010-11-15 @ 18:18:10
Postat av: Märta svarar:

Emma: Är rejält sugen på ytterligare en kväll i dansens tecken!



Greta: Haha, jag förstår det, ni har ju inte soffan i Kiruna ännu va? Men bilderbilderbilder vill jag se!



Pappa: Ja, det känns faktiskt välbehövligt! Jag kommer hem och hälsar på efter jul, inte riktigt säker på om det blir i januari eller i februari, men inte innan jul iaf. Buhu!!

2010-11-15 @ 18:22:56
URL: http://marekal.blogg.se/
Postat av: emma

ja det tycker jag med! kanske på toorsdag = harrys? ;)

2010-11-15 @ 23:02:01
Postat av: Märta svarar:

Emma: Du och ditt gamla Harrys! Fast jag är på, om jag inte jobbar såklart, men finns det verkligen öppet dansgolv på torsdagar?

2010-11-15 @ 23:13:58
URL: http://marekal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0