Måndagstrött

Jag har faktiskt inte lyckats ta mig iväg till affären idag. Fastnade i plugg, vilket i och för sig är bra, men nu känner jag mig så seg att jag inte orkar gå och handla. Men jag måste, tog just min sista snus. Får jag inte en snus igen på en timme är kvällen och det goda humöret körd/kört. Rakt ner i botten. Och det vill vi ju inte vara med om.

På senaste tiden har mina snusar börjat att rinna, trots att jag snusar white portion. Det är så jävla äckligt när snus rinner. Helst sådär på kvällen när man är lite trött och tar en snus mest bara för att slappna av, trots att man drabbas av lite kvällsillamående, då jävlar rinner det. Niagarafallen under läppen, med brun och kletig och salt snussaft. Huuu.

Nu tänkte jag iallfall gå och handla lite förnödenheter till hemmet. Toalettpappret är slut, samt mjölken. Jag ska nog köpa lite glass också, så att jag kan göra lite milkshake. Tänkte slappa lite nu på kvällen med milkshake och Riket. Om jag vågar. Vågar titta på Riket alltså. Jävligt kuslig serie. Milkshake vågar jag alltid göra. Eller, nej. Inte alltid. Ibland får jag mörka lite. Min karl tycker att vi äter för mycket sötsaker. Det är enligt mig bullshit. Vi köper oftast godis och sådant endast en gång i veckan. Ofta fredag. Att det finns kvar ostbågar och godis på lördagen spelar väl ingen större roll, man får faktiskt lov att äta upp ifall det finns kvar. Det var ju hur som helst sådant man ändå tänkte äta under fredagen. Han är lite besatt när det kommer till mat, minsann. Kalorier och sådant. Jag själv har fått en ganska sund relation till mat under det senaste året. Man ska inte tänka för mycket på vad man äter, och man ska äta sådant man mår bra av att äta. Det måste man få göra. Sedan mår man ju inte bra av att äta godis varenda dag, i tid och otid. Säger kroppen stopp måste man lyssna. Blablabla.

Nu vet jag inte alls vad det här blev för inlägg, så jag kan avsluta med några visdomsord - Ät vad faaan du vill, så länge du mår bra.


Fa-an, vad vis jag är. (...)

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0