Jag är frisk jag är frisk jag är...sjuk

Jag börjar bli sjuk. Väntar bara på febern. Har redan frossan och halsontet, segheten. Så jävla typiskt. Vad blir det, femhundrafemtioelfte gången i år? Lyckas fan alltid bli sjuk. Och alltid när det börjar att bli sommar, då jävlar sätter det igång. Bara det inte blir någon halsflussliknande grej, då kommer jag faktiskt fundera på att kanske ta livet av mig. Halsfluss är fan det värsta jag varit med om (inte för att jag varit med om så väldigt mycket annat, but still).


Så - käre gode gud i den blå himmelen jag vill inte ha halsfluss för då blir det så tråkigt och jag måste ligga ner i sängen och bara dricka té med honung och det är ju inte så roligt eller hur gud i himmelen och jag kanske inte orkar gå upp ur sängen och då kissar jag kanske på mig i sängen gud i himmelen och vem ska då torka kiss om jag ligger och dör?

.....


Nej, men okej. Allvarligt. Jag vill vara frisk. Tack.

Feedback
Postat av: Johanna

Stackare! Krya på dig!



Förresten, en liten fråga. Skulle ni kunna tänka er att komma hit lör och sön och mata Tindra?



Vi ska ju åka hem!



Kram

2010-05-19 @ 09:18:41
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0