Zombie-dag

Känner mig helt utpumpad på energi idag. Lång dag, minst sagt. Klev upp ur sängen vid åtta imorse, efter bara fem och en halv timmars sömn. Efter det har jag liksom aldrig riktigt vaknat.

Var som sagt på ettårs-kalas idag. Väldigt trevligt! God fika och sött litet flickebarn. Av oss fick hon en stickad kofta och en prickig t-shirt i present. Hon ba "Åh, det är precis vad jag önskat mig! H&M rocks!". Typ så sa hon. Lovar.

Nej, men i överlag har det varit en superdag! Om man bortser från det faktum att jag känt mig som en zombie hela dagen. Men solen har varit framme och allting börjar bli så grönt och fint utomhus. Snart är det verkligen sommar på riktigt. Sjukt vad fort tiden går. Och i slutet av maj är det prick ett år sedan jag och min karl träffades för första gången. Det måste ju faktiskt firas.

I eftermiddag har jag sovit middag, för en gångs skull. Hatar att sova middag i vanliga fall, men den här gången var det liksom tvunget, annars - "döda eller låta dödas". Om jag inte lagt mig för att vila hade jag varit på sjukligt dåligt humör och kanske dödat min karl lite grann, i annat fall hade han nog blivit så trött på mig och mitt dåliga humör att han dödat mig istället.


NU, mina vänner är det dags för ytterligare några avsnitt Battlestar Galactica! Känns som att jag nämner den serien i vart och vartannat inlägg. Men den är så sjukt bra! Ni måstemåstemåste se!


Bies pies
.

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0