Underklädesbekymmer

Kul, upptäckte precis att jag inte har några rena underkläder kvar överhuvudtaget. Vad ska jag nu ta mig till? Vi har glömt att boka tvättstuga, så den lär ju vara fullbokad hela helgen. Jag kan inte gå runt i samma trosor hela helgen, hallå? Fast... Det går ju i och för sig alltid att vända på dem, men....nää, så kan man ju inte göra. Eller?

Nej, men allvarligt. What to do? Tvätta upp några med vanlig handtvål? Förstöra PH-värdet "där nere" totalt?

Äh, fan, jag hittar på någonting. Jag är ju kreativ. Det ska nog gå bra. Baaah. Nu ska jag i alla fall snabbduscha och sedan lägga mig. Ehm...lägga mig...naken... Fan alltså. Gillar inte riktigt tanken på att gå runt utan trosor. Det känns så...weird. Jag är faktiskt ingen Paris Hilton. Inte på långa vägar.


Men nu får det vara slutgrubblat för ikväll. Naken eller ej, sova ska jag i alla fall! SÅ! En god natts sömn önskar jag Eder.


Piiiss aut.

Feedback
Postat av: Cecilia

Har ni inget tvättmedel heller? Annars är det ju bara att tvätta upp plaggen med det.

2010-05-08 @ 11:16:37
URL: http://soderbergskan.blogg.se/
Postat av: Marekal

Cecilia: Hehehee, ja, alltså det är ju tur att det finns någon som tänker med huvudet! Varför tänkte inte jag på det? Guuuh, nu ska jag gå och slå dumhuvudet i väggen!

2010-05-08 @ 12:23:50
URL: http://marekal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0