Skitskitskit

Vad hopplöst allting känns inför sommaren. Jag har inget jobb, ingen inkomst. Har suttit i flera timmar nu och sökt lediga jobb, överallt. Det finns ingenting. Och finns det plötsligt någonting som låter intressant kräver detta körkort. Vilket jag inte har. Nu, mer än någonsin, önskar jag att jag fixat det där jävla kortet. Då hade jag kanske haft ett arbete att gå till. Som det ser ut nu kommer jag att ligga hemma i sommar. Ensam, då min karl såklart redan fixat ett jobb för längesedan. Fan också, nu ångrar jag så bittert att jag inte gav jobbsökandet 100% uppmärksamhet då jag väl hade chansen. Men det är ju så jävla enkelt att vara efterklok.

Nåja, jag får väl se det här som en slags erfarenhet i sig... Nu vet jag ju att jag måste arbeta hårdare för att få det jag vill ha. Skit.

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0