Nighty night, Night Elf

Ah, fyfan! Nu har vi spelat WoW i ca två timmar. Jag och min karl. Vi spelar tillsammans, klarar av quests tillsammans och så. Vi delar tillochmed musmatta. Han är vänsterhänt, jag högerhänt. Helt perfekt! Nästan som att vi är gjorda för varandra. Eller iallafall för att spela WoW tillsammans!
Men nu har vi spelat nog för ikväll, ögonen svider och jag tror nästan att jag är en Night Elf på riktigt.

Feedback
Postat av: Syster

Åh herre gud... Syster, då är Sims bättre. MYCKET bättre. Vänta bara, snart kommer du bli knäpp och låsa in sig i erat sovrum och låsa ut grabben så dom får komma och tvångsomhänderta dig. Vänta bara!

2010-05-18 @ 08:06:23
Postat av: Marekal

Syster: Men vad du nu ska hålla på och vara anti. Jag lovar dig att WoW är ett perfekt spel för dig. Du hade förmodligen fastnat mycket värre än vad jag har gjort!

2010-05-18 @ 11:28:49
URL: http://marekal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0