Böööh

Att det ska vara så svårt att vakna och kliva upp ur sängen på morgonen. Förstår inte mitt problem. Jag har alltid varit en morgonpigg människa, men efter att jag flyttat hemifrån har jag blivit så jävla morgontrött. Fast det är ju klart, jag gör ju ingenting om dagarna, förutom att plugga. Sitter inomhus, för det mesta och stirrar in i en datorskärm. Åh, mitt liv är misäääär!

Nej, nu är det faktiskt dags att hoppa i duschen, och sedan styra upp ryssögonbrynen. De blir så spretiga när man sover. Sedan ska jag ta mig en snus och sätta mig på balkongen och plugga i solen.


(Om jag känner mig själv kommer jag inte att ta mig någonstans, jag kommer att sitta kvar här vi dköksbordet och börja ruttnaaaa. För jag är så jävla laaaaat!)

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0