Ba lite funderingar

Dagens statusuppdateringar på Facebook ser alla likadana ut - "TAGGA FEEEEEEZT", "FÄZT IKVÄLL, SKÅÅÅL", "SUUUUPAAA IKVÄÄÄÄLL". Hur i hela fridens namn orkar ni? Gårdagens statusuppdateringar var exakt likadana som dagens! Kan inte någon bara berätta för mig hur man orkar toksupa två kvällar i rad? Eller hur man överhuvudtaget lyckas fräscha till sig efter gårdagens bravader, hur man lyckas så bra att man känner att "Nä, fan. Snygg ikväll igen, nu kör vi!"? Jag kräver svar!

Själv är jag kanske den tråkigaste tjuoettåringen som lever och frodas just nu på denna planet, för jag festar i princip aldrig. Jag orkar inte, det tar så mycket på krafterna. Hellre en lung kväll i soffan, som sagt. Kanske lite tända ljus, en stor fet skål med ostbågar, en bra film (eller dålig, det spelar faktiskt ingen roll) och någon sexig, oljig karl som masserar ens fötter. (...?)

Men kom igen, tell me tell me tell me, är det bara jag som föredrar en hemmakväll framför svettluktande, alkoholögda och odrägliga människor på ett stort och kladdigt dansgolv?

Feedback
Postat av: Johanna

Haha nej jag håller med till 100%. Dock tycker jag att det kan vara trevligt att gå ut någon gång ibland! Men som sagt: Hellre godis och film än utgång!

2010-05-09 @ 14:22:31
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0