Angående grupper

Jag stör mig på alla dessa hundramiljonermiljarders grupper (som DESSUTOM ofta är brutalt felstavade och särskrivna) på facebook som handlar om någonting helt vanligt, någonting helt normal, någonting som alla gillar, eller någonting alla ogillar. Några exempel:
Vi som älskar att vara lediga, Vi som älskar att åka utomlands, Alla vi som öppnar kylskåpet när vi har tråkigt, Vi som hatar när folk går långsamt framför en på gatan, Vi som tänker att "snart helg" redan på måndagen, Vi som tycker att Ica-Ulf är en bättre videobloggare än Kissie... Listan kan göras o ä n d l i g. Varför gå med i alla dessa grupper? Är det inte helt självklart att varje individ älskar sol, bad och långa, vita stränder? Är det inte helt självklart att alla individer längtar efter helg en grå måndag? Är det inte redan helt självklart att Kissie är modern tids sämsta videobloggare?


Själv är jag bara med i vettiga grupper, och är bara ett fan av vettiga sidor. Harry Potter pick up lines, till exempel. Det är en vettig grupp. Vi som ljuger om att vi har häst för att få kompisar är en annan väldigt vettig grupp.


Over'n'out.

Feedback
Postat av: helena

Läser din blogg dagligen men är lite dålig med att lämna kommentarer så därför vill jag bara säga hej :)

2010-03-31 @ 10:05:12
URL: http://pompinella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0