WISH ME LUCK

Vill bara att den här dagen ska vara över. Nu. Mina nerver och jag är inte goda vänner. Om tre och en halv timme sitter jag på arbetsintervju. Det känns så jävla läskigt. På riktigt har jag aldrig varit på intervju innan. Så jag vet inte hur man beter sig. Men jag vill gärna tro att jag har blivit mycket bättre på att prata med främlingar (haha, ordvalet), och att jag framförallt blivit mer social sedan jag flyttade till södra Sverige. Här är liksom en helt annan jargong än i norra. Folk är lite trevligare, tror jag. Iallafall på ett annat sätt än i norr. Definitivt mer sociala här än där. Så, jag vill gärna tro att jag förändrats lite.

Nu ska jag dricka upp min varma choklad, och sedan slänga mig runt i lägenheten och rota fram någonting anständigt att bära. Ingenting uppklätt. Någonting ledigt tänker jag. En skoteroverall, kepa och en stor snus under läppen. Precis som jag är van det!


WISH ME LUCK.

Feedback
Postat av: syster

Glöm förresten inte att säga att du är från Norrland!!! Söderlänningar älskar norrlänningar! :)

2010-06-22 @ 11:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0