Tågis

Tar tåget till Norrland idag, för att tillbringa fem dagar hos mamma och lillebror och de två katterna. Det ska bli så skönt att få träffa alla igen, hela stora familjen: Mamma, mammas karl, lillasyster#1, lillebror#1, pappa, pappas dam, lillasyster#2, lillebror#2, lillebror #3, lillebror#4, morfar, morfars dam, moster, mosters karl, kusin#1, kusin#2, mormor och förhoppningsvis farmor och hennes karl i.o.m lillasyster#1's student. Ja, och alla katter och hundar och löss och kvalster.

Igår gick jag över till min karls kusin och hennes karl, där min karls andra kusin och hans dam också befann sig (fan, vad jobbigt det var att skriva det där, jag kanske borde börja kalla alla vid deras rätta namn istället? Lite mindre invecklat), för en liten filmkväll. Vi började se Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief, men slog av efter bara typ en halvtimme. Den var verkligen skittråkig.


Nu ska jag packa, vilket jag helt glömde bort att göra igår. Tror att det blir ett enkelt jobb. Några jeans och varma tröjor. Vädret verkar inte visa sin bästa sida i Norrland i veckan... Stackars syster som ska gå barbent och barärmad på bal. Hon kommer att frysa snoppen av sig.


Adjö for now.




Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0