Roligare IRL

Tillslut fick jag tag på någon att prata med igår, en god gammal vän som var lika socialkåt som mig. Vid ett tillfälle nämnde han att han tror på återfödelse, och skulle förklara hur det kom sig:

Han säger
: Jag är 10 tår
Han säger: *har
Jag säger: Hahaha, vilken jävla tråkig pånyttfödelse. "Hej, jag var människa, men blev tio tår när jag återföddes"
Han säger: HAHAH, ja
Han säger: Med svamp typ
Jag säger: Haha, jaaaa och nageltrång
Han säger: Helt fläskiga också


Jag fick aldrig riktigt veta varför han tror på återfödelse, vi kom aldrig så långt med den historien. Men fan vad jag skrattade. Jag höll vid ett par tillfällen på att kvävas av tillbakahållet asgarv (min karl sov, kunde inte skratta, ville inte väcka honom).


OBS!
Det här var alltså mycket roligare IRL. Lovar. Nu känns det mest bara skitmesigt.

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0