Norrland

Hemma i norr, sjukligt trött. Sov kanske sammanlagt tre timmar på tåget inatt. Det gick inte att somna, hur hårt jag än knep ihop ögonen och försökte räkna får. Kändes som att tågresan aldrig skulle ta slut, att vi aldrig skulle nå slutdestinationen. Men, nu är jag här!

Ikväll har min syster och hennes karl gått på bal. Så fina, jättejättefina var dem. Båda klädda i gräddvitt och svart. Jag fick äran att sminka syster. Lösögonfransar och hela baletten, och jag måste skryta lite, för jag tycker att det blev skitbra! Bedårande fina var dem!

Imorgon kommer min karl hit, och nu ska jag se till att få min skönhetssömn.


Mammas lilla Rune. Sockersöt!

Feedback
Postat av: Johanna

Åh vilken söt kisse. Smuggla med dig honom hem, det blir nog inga problem på flygplanet!

2010-06-11 @ 11:16:23
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0