Nerverna

Idag gjorde jag två kap på Monki. Två tröjor för endast tvåhundrafemtio spänn, tillsammans. Rean är min bäste vän. Kände att jag kunde få unna mig någonting tjusigt, för imorgon blir det allvar! Arbetsintervju. Inga dumma nerver, ännu. Men de kommer, de kommer. Mest rädd är jag för att inte hitta till kontoret (guförbjudäää).

Imorgonkväll drar vi till min karls födelsestad. Eller födelsehåla, som jag vill kalla det. Hehehe.

Nå! Dags att knyta ihop sig. Dra täcket över huvudet, sova och drömma bra drömmar. Låt mig drömma bra drömmar, låt mig drömma bra drömmar, låt mig drömma bra drömmar! Jag vill inte drömma mardrömmar om arbetsintervjuer som går åt pipan, jag vill inte drömma mardrömmar om arbetsintervjuer som går åt pipan, jag vill inte drömma mardrömmar om arbetsintervjuer som går åt pipan, jag vill inte drömma mardrömmar om arbetsintervjuer som går åt pipan!


Elaka nerver. Kom inte hit! Jag har vapen!



Världens överdådigaste posebild.
Synd där att vänsterarmen ser lite klumpig ut.

Feedback
Postat av: Syster

Du klarar det! Ta det lugnt, fråga saker du också, klä dig anständigt, le och var trevlig, och om det inte går den här gången bryt inte ihop utan se det som en övning! :) Du lär ju säkert få gå på hundra anställningsintervjuer genom livet när man letar olika extraknäck :) Vi tänker på dig! Pusspuss!

2010-06-22 @ 09:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0