Litet ♥

Idag är en stor dag, för idag fyller min lillberor sex år! Det är svårt att förstå att han blivit så stor. Åren har gått så snabbt. Jag kommer ihåg när jag fick träffa honom för första gången, på BB, och han var så liten och rosa och alldeles mjuk, ömtålig. Nu är han stor, han tappar sina mjölktänder och springer snabbare än blixten, läser och skriver med små knaggliga bokstäver. Han artikulerar och säger "R" helt perfekt. Det har han visserligen kunnat länge. Han var ett väldigt tidigt barn. "R:et" kom tidigt. Han lärde sig även alla bokstäver på egen hand vid tre och ett halvt års ålder. Han är så duktig, min lilla T! Jag önskar att jag fick vara med honom idag, ge honom presenter och pussa honom på den lilla pannan. Åååh. Mitt hjärta värker av all kärlek. Av all kärlek till mina underbara småsyskon.


Grattis, lilla T!




Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0