Tack, mina ben!

Ikväll blev jag jagad av en man då jag var påväg hem från pendeln. Det är ju FAN förjävligt att man, som tjej, inte ska kunna vistas utomhus ensam då det är mörkt och alla andra människor har dragit sig tillbaka in i sina bon. Jag kommer efter det här inte att våga mig på en ensam nattlig vandringsfärd. Tack, dumma jävla man, TACK!
Nu gick det ju visserligen bra och han hann inte ikapp mig, men då sprang jag ju också som en galning. Sedan är det inte heller helt säkert att han ville mig någonting ont, men att springa efter någon är ju det dummaste man kan göra i sådanafall.


Hur som helst vill jag lovorda två kompanjoner: TACK MINA BÄSTA BEN, jag ska sluta att klaga på er!

Feedback
Postat av: Syster

Oh My God. Ring mig!!

2010-07-28 @ 10:10:56
URL: http://picturesofhome.blogg.se/
Postat av: Johanna

Usch fy fan!!! Jag hoppas att du mår bra och att du polisanmälde. Fy vad läskigt!!

2010-08-03 @ 19:43:12
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0