Lista 2010

Gjorde du något du aldrig gjort förut i år?
Jag flyttade hemifrån, blev sambo, lärde känna en helt ny stad.

Gick någon som stod dig nära bort i år?
Ja, min älskade lilla hund, Leon.

Vilka platser besökte du i år?
Luleå, Gränna, Visingsö, Nyköping, Göteborg. Bara platser i Sverige. Hoppas på att nästa år bjuder på resebudget till andra länder.

Är det något du saknar 2010 som du vill ha 2011?
Pengar och mycket motivation.

Vad var din största framgång detta år?
Att jag fick jobb på min drömarbetsplats, IKEA. Och att jag stod emot frestelsen att färga håret mörkt, vilket alla gånger slutar med att jag ångrar mig. Hehe.

Största misstaget?

Att tro att allting ska lösa sig. Jag flyttade utan varesig en bra budget och helt utan arbete. Det var tungt att klättra upp.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Blir alltid sjuk. Förkylningarna omringade mig likt gamar runt ett kadaver i våras.

Bästa köpet?
Min första alldeles egna dator, soffan och min jumpsuit. Alla dessa ting används flitigt.

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat. Tragiskt nog.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att äntligen få vara nära Martin, träffa familjen och telefonsamtalet från IKEA.

Vilka sånger påminner om 2010?

Denna lista.

Hur tillbringar du nyår?
Med Martins klasskompisar hemma hos dem, med god mat och drinkar.

Största musikaliska upptäckten?
Måste nog säga Beach House.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Åkte hem till mamma och firade med släkten. Vi åt hemlagade langos med all möjligt gott till. Det var en väldigt fin födelsedag.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Skittråkig. Personlighetsmässigt känner jag dock att jag blivit mycket bättre med det sociala.

De bästa nya människorna du träffade?
Nya och nya... Men Johanna, Emma, Simon, Pontus, Sara och David är hur härliga som helst. Och även mina kollegor på IKEA.

Hur ser nya året ut?
Jag ser ljust på nästa år. Jag ska kämpa hårt och inte lägga mig platt vid motgångar. Har nu (omän sent) insett att livet blir vad man gör det till.

Feedback
Postat av: Simon

Haha Oxelösund då? Håller med dig om Beach House :) eller jag upptäckt iofs även kent :p

2011-01-10 @ 09:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0