Snö. Snö. Snö.

Naj, naj, naj, det snöar idag. Fan också. Jag känner alltid sådan skräck när jag ser snön falla utanför fönstret och samtidigt är halvt påväg ut genom dörren, till cykeln, mot jobbet. För det är som sagt aldrig bra plogat. Absolut inte såhär tidigt. En söndag, dessutom. Och, oj, vad treviligt. Det ser ut som att det snöar uppåt idag. Till råga på allt. Helvete.

Feedback
Postat av: Johanna

Usch, jag tycker synd om dig. Det är verkligen ett HELVETE att ta sig fram i det här vädret.



Tack så mycket för i fredags:)

2010-12-19 @ 09:13:08
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska jag inte skicka ner skidorna också? far

2010-12-19 @ 16:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0