Morgon

Godmorgon, bloggosfären! Här sitter jag i min Hello Kitty-morgonrock (vilken Martin tycker är svintöntig, han skrattar alltid åt mig när jag har den på mig) i soffan och fnissar till Alla älskar Raymond. Idag blir det några timmars kassaträning, och ikväll ska det lagas lite julmat. Imorgon åker vi tidigt till Oxelösund. Hoppas för fan bara att tåget går i tid, eller - går överhuvudtaget.

Feedback
Postat av: emma

haha :) jag tippar på att dem går i otid, men om jag har fel måste du uppdatera och berätta det på bloggen så vi kan skåla för det ;) ta med er fika utifall! :P

2010-12-22 @ 13:09:11
Postat av: G

Haha "everybody loves raymond" är typ baserad på min R:s familj ;)

2010-12-22 @ 17:34:36
URL: http://picturesofhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0