Mesen

Ända fram tills imorse trodde jag att det var onsdag igår, och alltså torsdag idag. Och så är det fredag!

Såhär så jag ut när jag fick reda på att jag var en dag efter. SAY WHAT?!, typ.
(Det är en fläta jag har i mitt hår, ingen bajskorv)

 

Hur som helst är det fredag idag, och jag insåg att OM det blir någon slags utgång i helgen kommer jag att riva av mig håret, för jag har inga kläder att ta på mig. Så today is the day att köpa kläder. MEN jag måste gå ensam på stan. Helt ensam. Utan någon att hålla i handen. Jag skrattar lite nervöst (eeehehehihihiiiiaaah) när jag inser detta. Min karl har jobbat natt, så han sover fram till eftermiddag. Alltså - ingen idé att ens fråga. Men sedan känner jag att vafaan, klart att jag klarar av det! Sedan kommer det nervösa skrattet igen. Eeeeheheheheihihihiiiiiheheooaa. Gud, så jobbigt!


Feedback
Postat av: Manda

Märta, hade jag varit i linkan så hade jag gjort dig sällskap. Jag är i stort behov av en förnyning av min garderob! Jag och familjen får ta tag i att komma hälsa på er, var allt för längesen vi sågs sist. Nästa måndad kanske pengar och tiden finns! Om ni vill förstås!

2010-08-20 @ 14:00:20
URL: http://dokiminkxmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0