Tågafton

Min påskafton handlar om tåg. Om fem timmar går tåget som ska ta mig hem på "semester" till kalla och snöiga norr. Femton timmar tåg, det ni! Alla tycker att jag är korkad som inte tar flyget istället, som till skillnad från tåget bara skulle ta tre timmar. Jag vill inte flyga, jag är flygrädd. Dessutom är ju tåg det miljövänligaste sättet att färdas på (om man bortser från att gå eller ta cykel, vilket förmodligen skulle ta mig en månad att komma fram till slutdestinationen). Så läget är som det är. Det är bara att härda ut. Snart får jag ju faktiskt träffa familjen igen, för första gången på tre månader. Det ska ändå bli härligt med lite norrländsk påsk. Faktiskt.

Feedback
Postat av: ina

ojoj 15 timmar tåg. jag som brukar tycka 5 timmar är mycket när jag åker hem. Glad påsk på dig och tack för din kommentar =)

2010-04-03 @ 11:30:13
URL: http://inia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0